Splošni pogoji

Pogoji poslovanja in nakupa

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine www.svichka.si

 

Upravitelj

 
www.svichka.si (v nadaljevanju “spletna trgovina”) je spletna stran, katere lastnik in upravitelj je Svečarstvo Borko, Martina Stolnik s.p. (v nadaljevanju “ponudnik”).

Ob prijavi v sistem spletne trgovine, obiskovalec (v nadaljevanju “uporabnik”) pridobi uporabniško ime in geslo, s katerima ob vsakem obisku spletne trgovine dostopa do svojega računa oz. pridobi pravico do nakupa. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice uporabnika ter poslovni odnos med lastnikom spletne trgovine in potrošnikom.

 

Pogoji sodelovanja

Z uporabo te spletne strani se uporabnik strinja s splošnimi pogoji poslovanja. Uporabnik je obvezan vnašati samo točne, resnične in ažurne podatke. Netočne in neresnične podatke bomo obravnavali kot zlorabo, in jo predali ustrezni pravni službi. Podatke pridobljene preko spletnih obrazcev in pri naročanju, bomo uporabili le v namene poslovanja podjetja Svečarstvo Borko, Martina Stolnik s.p.

 

Spletni katalog, izdelki/artikli in cenik

Spletni katalog vsebuje aktualno ponudbo iz našega prodajnega programa s potrebnimi podatki.

Vse fotografije artiklov so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

Cene v ceniku so v EUR in ne vsebujejo DDV, ker nismo davčni zavezanci. Cene veljajo na dan naročila blaga.

 

Komunikacija in elektronska obvestila

Ponudnik si pridržuje pravico, da uporabnika pokliče na njegovo telefonsko številko, v primeru, da je to potrebno za izvedbo naročila ali reševanje težav v povezavi z uporabnikom.

 

Ponudnik si pridržuje pravico uporabnike po e-pošti obveščati o novostih povezanih s ponudbo ali delovanjem spletne trgovine, vendar le v primeru, da temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.

 

Uporabnik se lahko kadarkoli prijavi ali odjavi od prejemanja e-obvestil na spletni strani (po prijavi v sistem), v rubriki Račun > e-novice.

 

Naročilo blaga

Želeno blago uporabnik naroči elektronsko preko spletne trgovine. Podatki o sklenjeni pogodbi oziroma o oddanem naročilu bodo shranjeni pri ponudniku. Pogodba se lahko sklene v slovenskem jeziku. Pogodbo oziroma naročilo lahko sklenete z uporabo spletne trgovine. Popravke ali dodatke k naročilu nam lahko pošljete po elektronski pošti, v roku dveh ur od oddaje naročila.

 

Koraki nakupa – sklenitev pogodbe ali naročila

Ko uporabnik v katalogu spletne trgovine najde artikel, ki ga želi naročiti, ga vstavi v košarico, s klikom na gumb “v košarico”. Pri izdelkih, kjer je potrebno določiti barvo izdelka se le ta ne bo prenesel v košarico, dokler ne bo potrjeno polje z barvo. Enako velja za izdelke, kjer je potrebno izbrati vonj izdelka.

 

Koraki nakupa iz košarice:

 

  • Uporabnik v košarici izbere količino artiklov katere želi naročiti, ter jih potrdi s klikom na gumb “na blagajno”
  • Uporabnik nato izbere naslov plačnika
  • Uporabnik izbere naslov in način dostave
  • Uporabnik izbere način plačila izbranega blaga
  • Uporabnik potrdi, da se strinja s pogoji poslovanja, v nasprotnem primeru ni mogoče zaključiti naročila
  • Uporabnik še zadnjič pred oddajo pregleda naročilo in ga potrdi s klikom na gumb “Potrdi naročilo”.

Po zadnjem koraku je naročilo zaključeno in oddano. Po oddaji naročila dobi uporabnik elektronsko sporočilo s potrditvijo in podatki o naročilu.

 

Naročilo potrjeno – pogodba sklenjena

 

Najkasneje v roku 48 ur ponudnik pregleda naročilo, preveri dobavljivost izdelka ter potrdi naročilo oziroma ga zavrne. V primeru, da se cena v času obdelave naročila spremeni, se ponudnik zavezuje, da bo poizkusil ponuditi uporabniku nižjo ceno ali ponuditi ustrezno rešitev, ki bi bila obojestransko zadovoljiva. Pogodba med ponudnikom in uporabnikom je v primeru potrditve naročila s sporočilom “Naročilo potrjeno” nepreklicno sklenjena, v primeru zavrnitve naročila pa pogodba ni sklenjena.

 

Status naročila

 

Uporabnik si lahko kadarkoli ogleda status svojih oddanih naročil, po prijavi v spletno trgovino, v rubriki Račun > Zgodovina naročil.

Uporabnik lahko prekliče naročilo v roku dveh ur po oddaji naročila po elektronski pošti ali telefonu.

Dobava / Dostava blaga

 

Aktualne informacije o dostavi blaga se nahajajo na spletni strani v rubriki Informacije > Informacije o dostavi

Ponudnik v obljubljenem roku zapakira in odpošlje blago s priloženim originalnim računom in morebitnimi navodili.

 

Kupcu naročeno blago dostavi ponudnikov izbrani servis za dostavo.

 

Cena dostave

 

Vsi stroški dostave ter stroški pakiranja se že obračunajo v postopku nakupovanja in se izpišejo v naročilnici/računu.

Možen je tudi osebni prevzem v poslovalnici ponudnika, v tem primeru odpadejo stroški distribucije.

 

Aktualni cenik dostave se nahaja na spletni strani v rubriki Informacije > Informacije o dostavi

Pravica do odstopa od pogodbe

Odstop od pogodbe

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima kupec pravico, da v 14 dneh ponudniku sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok za uveljavljanje te pravice začne teči z dnem, ko je kupec prejel blago.
Če je kupec blago že prejel in od pogodbe odstopi, mora blago nepoškodovano in v nespremenjeni količini odposlati ponudniku v 14 dneh po sporočilu o odstopu od pogodbe, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec. Kupec lahko ponudnika o odstopu od pogodbe obvesti preko elektronske pošte info@svichka.si ali na telefonsko št. 040 897 509.
Kupec mora prejeto blago vrniti v roku, zakonsko določenem za odstop od pogodbe, kar se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.
Naslov za vračilo blaga prodajalcu je Svečarstvo Borko, Martina Stolnik s.p. Selišči 15, 9244 Sv. Jurij ob Ščavnici.

Prosimo, da izdelek vrnete na naslednji način:
– izdelek mora biti v originalni embalaži,
– izdelek mora biti neodprt, nepoškodovan in v nespremenjeni količini,
– vrnjenemu izdelku morate priložiti račun oz. njegovo kopijo.
Prodajalec bo kupcu povrnil vsa opravljena plačila najkasneje v 15 dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Plačilo vam bo povrnjeno z nakazilom na vaš osebni bančni račun, ki nam ga morate v ta namen sporočiti v okviru postopka vračila blaga. Gotovine ne izplačujemo. Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposredni strošek vračila blaga.
Podjetje lahko zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj.
Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Vračilo poškodovanih pošiljk

Kupec lahko vrne blago, ki je bilo uničeno ali poškodovano ob prevozu. Če je poškodba na pošiljki, nastali zaradi prevoza, vidna, lahko kupec takšno pošiljko zavrne takoj pri dostavi.
Če je paket vidno fizično poškodovan ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri dostavni službi, ki je paket dostavila. To stori tako, da nas obvesti na elektronsko pošto info@svichka.si.

Reklamacije

Vsi izdelki so pred dostavo pregledani in odposlani nepoškodovani. Vaše izdelke bomo skrbno zapakirali, da bi do vas prišli nepoškodovani.
Kupec lahko blago reklamira pod naslednjimi pogoji:

– če je prodajalec poslal napačne izdelke,
– če blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil,
– če je prodajalec poslal izdelke v napačni količini,
– če izdelek kako drugače odstopa od kupčevega naročila.

Kupec lahko blago reklamira najkasneje v 8 dneh od nakupa in zahteva zamenjavo za ustrezen izdelek.
Kupec lahko blago v reklamacijo vrne tako, da ga prinese osebno ali ga na stroške prodajalca in po vnaprejšnjem dogovoru s prodajalcem vrne po pošti.
Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo!

Odveza odgovornosti

Spletna trgovina www.svichka.si skrbi za ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na spletnih straneh trgovine, vendar pa se lahko lastnosti izdelkov, njihova dostopnost in cena spremenijo tako hitro, da nam ne uspe pravočasno popraviti podatkov, navedenih v spletni trgovini. V takem primeru bomo kupca obvestili o spremembah in mu omogočili preklic naročila ali zamenjavo naročenega izdelka.
Fotografije izdelkov prikazujejo dejanski videz izdelka, vseeno pa so lahko včasih zgolj simbolične in ne zagotavljajo nujno dejanskega videza ali lastnosti izdelka.
Pridržujemo si pravico do napak v besedilih oz. tekstovnih napak.
Spletna trgovina www.svichka.si si pridržuje pravico, da lahko kadarkoli in na kakršenkoli način brez predhodnega opozorila spremeni splošne pogoje poslovanja.

Varstvo osebnih podatkov

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov v skladu z vsakokrat veljavnim Zakonom o varstvu osebnih podatkov). Vsi podatki, pridobljeni preko spletne strani in trgovine www.svichka.si bodo uporabljeni izključno za pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov in ostale potrebne komunikacije.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

 Reševanje sporov

Morebitne spore bosta stranki reševali sporazumno.
Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval, in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.
Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri sodnem reševanju spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem, zato si bo ponudnik prizadeval po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Intelektualna lastnina

Vsa besedila, slike, grafike, animacije, videoposnetki in njihove izpeljanke na tej strani so predmet zaščite avtorskih pravic in druge intelektualne lastnine. Teh predmetov ni dovoljeno kopirati za komercialno uporabo ali distribucijo, prav tako jih ni dovoljeno spreminjati ali znova objavljati na drugih spletnih mestih. To spletno mesto lahko vsebuje tudi slike, za katere je ponudnik pridobil pravico do uporabe, vendar so zaščitene z avtorskimi pravicami.

UA-83210342-1